Witamy na stronie stowarzyszenia | Dzisiaj jest wtorek 19 marca 2024

Aktualności

Dodano: 2024-03-18 // Komentarzy [0]
Podsumowanie działalności Stowarzyszenia Rowerowy Toruń w 2023 roku

Zapraszamy do przeczytania krótkiego podsumowania działań Stowarzyszenia Rowerowy Toruń w 2023 roku. Podobnie jak w latach ubiegłych organizowaliśmy akcje i wydarzenia, które miały na celu promowanie komunikacji rowerowej wśród mieszkańców i mieszkanek Torunia. Staraliśmy się zachęcać Was do jak najczęstszego wyboru roweru w codziennych podróżach organizując wycieczki, masy, spotkania oraz gry i konkursy. Nie zapomnieliśmy też o monitorowaniu poczynań władz miasta i regionu w zakresie budowy infrastruktury rowerowej. Zapraszamy do lektury!

Dodano: 2024-03-11 // Komentarzy [0]
Przekaż 1,5% swojego podatku na Stowarzyszenie Rowerowy Toruń!

Stowarzyszenie Rowerowy Toruń znajduje się w ogólnopolskim wykazie Organizacji Pożytku Publicznego. Dzięki temu możesz przekazać 1,5% ze swojego podatku na działania statutowe Rowerowego Torunia. Przekazanie 1,5% jest proste i nie zajmie Tobie dużo czasu, a przy pomocy zebranych środków będziemy mogli uczynić nasze działania bardziej skutecznymi. Jak przekazać 1,5% dowiesz się z poniższego artykułu. Z góry dziękujemy za Twój gest.

Dodano: 2023-12-22 // Komentarzy [2]
Wesołych Świąt!

Zdrowych i spokojnych świąt życzy Stowarzyszenie Rowerowy Toruń.

Dodano: 2023-12-17 // Komentarzy [0]
Podsumowanie relacji z Rowerowych Wakacji 2023

Przedstawiamy relacje z rowerowych wakacji 2023, które wysłaliście do nas w ramach corocznego konkursu. Są to relacje z wypraw po Danii i Islandii, wycieczki szlakiem Green Velo czy zwiedzanie polskiego wybrzeża i polskich gór. Dziękujemy wszystkim autorkom i autorom za ich przygotowanie, niech będą one inspiracją dla Was przy planowaniu rowerowych podróży w latach kolejnych.

Dodano: 2023-11-23 // Komentarzy [0]
Relacja z rowerowej wizyty w Berlinie

We wrześniu 2023 r. w ramach wizyty studyjnej odwiedziliśmy Berlin, aby przetestować infrastrukturę rowerową stolicy Niemiec. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć i przeczytania krótkiej relacji z wyjazdu.

Dodano: 2023-11-17 // Komentarzy [0]
Relacja z debaty "Dlaczego warto wybrać rower"

W czwartek 16 listopada w czytelni toruńskiego CSW miała miejsce debata „Dlaczego warto wybrać rower”. Spotkanie odbyło się w ramach projektu „Kocham Toruń - Wybieram Rower”, który nasze stowarzyszenie realizowało w latach 2021-23. Zapraszamy do lektury krótkiej relacji z wydarzenia oraz do zapoznania się z materiałami, jakie przygotowaliśmy z tej okazji.

Dodano: 2023-11-07 // Komentarzy [0]
Debata - "Dlaczego warto wybrać rower" - czwartek 16 XI 23 r. godz. 17:00 czytelnia CSW

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane rozwojem warunków dla ruchu rowerowego w Toruniu i regionie do wzięcia udziału w debacie "Dlaczego warto wybrać rower". Zaproszeni goście wyjaśnią nam jak kształtuje się tzw. "politykę" rowerową w mieście, dlaczego województwo zachodniopomorskie zdecydowało się postawić na rozwój turystyki rowerowej oraz jakie spostrzeżenia i wnioski przyniosły dwa lata realizacji projektu "Kocham Toruń - wybieram rower".

Dodano: 2023-10-29 // Komentarzy [0]
Październikowa Masa Krytyczna przejechała przez Toruń

Dziękujemy za udział w październikowej Rowerowej Masie Krytycznej, która w sobotę 28 października 2023 r. przejechała ulicami Torunia. Wspólnie promowaliśmy rower jako świetny środek transportu przypominając o konieczności odpowiedniego oświetlenia pojazdu po zmroku. W Masie wzięło udział około 130 rowerzystek i rowerzystów. Do zobaczenia na kolejnych Masach w 2024 roku!

Dodano: 2023-09-28 // Komentarzy [0]
Kocham Toruń wybieram rower - październikowe terminy wydarzeń

Przedstawiamy terminy wydarzeń, które zaplanowaliśmy dla Was w październiku 2023 r. w ramach projektu pn. "Kocham Toruń wybieram rower". Będą to edukacyjne wycieczki, patrole rowerowe, spotkania oraz przejazd masy krytycznej pod hasłem "Rowerzysto bądź widoczny!".

Dodano: 2023-09-17 // Komentarzy [0]
Wrześniowa Masa Krytyczna przejechała przez Toruń!

Wrześniowa Rowerowa Masa Krytyczna przejechała przez Toruń! W Masie wzięło udział prawie 300 rowerzystek i rowerzystek. Tym razem pojechaliśmy na Osiedle JAR. Dziękujemy za wspólne promowanie roweru jako świetnego środka transportu i rekreacji. Do zobaczenia na kolejnych rowerowych przejazdach przez miasto, następny odbędzie się 28 października.

Dodano: 2023-09-04 // Komentarzy [1]
Kocham Toruń wybieram rower - wrześniowe terminy wydarzeń

Przedstawiamy terminy wydarzeń, które zaplanowaliśmy dla Was we wrześniu 2023 r. w ramach projektu pn. "Kocham Toruń wybieram rower". Będą to patrole rowerowe, spotkania, edukacyjne wycieczki oraz przejazd masy krytycznej.

Dodano: 2023-07-27 // Komentarzy [6]
O tym jak MZK Toruń buduje infrastrukturę rowerową

Dobiega końca budowa linii tramwajowej na Osiedle Jar. W ramach zadania, które nadzoruje Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu, powstać miała także infrastruktura rowerowa. Porównując efekty prac z projektem, który był podstawą do udzielenia zamówienia publicznego, należy z przykrością stwierdzić, że wprowadzono wiele niekorzystnych zmian dotyczących infrastruktury rowerowej. Takie rzeczy w przeszłości w Toruniu się nie zdarzały. Wygląda to zatem na celowe działanie, które ma utrudnić poruszanie się rowerem po Toruniu.

wyedytowano: 2023-10-29 18:41
aktywne od dnia: 2006-12-26 15:01
drukuj
Ankieta
Jak oceniasz rok 2022 pod kątem rozwoju infrastruktury rowerowej w Toruniu?
ankieta aktywna od: 2023-03-16 19:42

Wspierają nas
Sklepy i serwisy rowerowe w Toruniu

Stowarzyszenie ROWEROWY TORUŃ działa na rzecz powstawania odpowiedniej infrastruktury rowerowej.
konto bankowe BGŻ S.A. 71203000451110000002819490 NIP: 9562231407 Regon: 340487237 KRS: 0000299242

Wszystkie Prawa zastrzeżone. Cytowanie i kopiowanie dozwolone za podaniem źródła.