Komentarze użytkowników (8) |
macias,
2009-11-12 18:38:46
Likwidacja jezdni (i jak rozumiem ruchu samochodowego) to znakomity pomysl, ktory zreszta pojawia sie i umiera cyklicznie. Mam nadzieje, ze wreszcie doczeka sie realizacji.
I wiecej zieleni oraz laweczek! Niech to wreszcie stanie sie miejscem odpoczynku z prawdziwego zdarzenia. |
julo,
2009-11-13 10:30:02
Ale będzie krzyk, ja zamkną Bulwar dla samochodów!!! A swoją drogą, gdzie zmieścić ten samochodowy tranzyt na kierunku most - wschód miasta? Ja, rzecz jasna, jestem za. Przypominam sobie lata 90-te i spotkanie z ówczesnym prezydentem p. Wieczorkiem, na którym mówiłem o tym, że ruch samochodowy (wtedy już) odcina pieszych (miejscowych i turystów) od Bulwaru i miasto w ogóle stoi "plecami do Wisły" (brak żeglugi, nabrzeże niedostosowane do turystycznego ruchu wodnego - kajaki, żaglówki, itp). Pan prezydent się obraził i zapytał, cytuję: "a gdzie miasto ma plecy?". Wtedy się nie udało, więc może teraz? Ciekawe, czy dożyję tej przebudowy? |
malgosia,
2009-11-13 12:26:41
Z drugiej strony czy zamknięcie tej ulicy to taki świetny pomysł? Osobiście bardziej mi przeszkadza, że kierowcy nie zauważają tam pieszych (i najlepszą metodą przejścia ulicy jest wtargnięcie na pasy)a nie fakt że w ogóle jeżdżą tam samochody. |
macias,
2009-11-13 17:27:40
Jak juz samochody nie bede halasowaly, wytwarzaly spalin a jazda bedzie bezwypadkowa to tez mi nie beda przeszkadzaly.
Ciagle kierowcy podkreslaja jakies magiczne "trasy przelotowe" -- dla samochodow dostawczy to nie powinna byc zadna trasa przelotowa, bo nie powinna prowadzic przez miasto, a jesli chodzi o ruch samochodowy to przepraszam, ale sa inne ulice. Poza tym raz w koncu UM powinien przeprowadzic badania sredniej "ladownosci" samochodow. Nie zdziwilbym sie, gdyby wyszlo 1.5 osoby srednio na samochod. Stworzenie ze Starowki i Wisly strefy bez ruchu samochodowego sprawiloby, ze przynajmniej w tej czesci miasta lepiej by sie zylo. O wiekszym wykorzystaniu samej Wisly dla celow rekreacyjnych (i pochodnych) nie pisze, bo to oczywistosc (przynajmniej dla mnie). |
julo,
2009-11-13 21:09:45
Dla mnie też. Pamiętam (choć nie uważam się za kombatanta powstania Styczniowego), jak na Wiśle mijały się 3 statki: z Ciechocinka,z Bydgoszczy i z Włocławka. I komu to przeszkadzało? A pływał jeszcze ostatni bocznokołowiec Świerczewski i bliźniaczy Kiliński. Lata 76 - 78. |
malgosia,
2009-11-15 15:01:27
Pozdrowienia dla frakcji antysamochodowej:)Nie sądzę żeby zamknięcie bulwaru dla samochodów ożywiło ruch statków na Wiśle, Julo poruszasz tu dwie różne sprawy. Podobnie ze zwiększeniem atrakcyjności rekreacyjnej Wisły, przez większą część roku jest i tak znacznie pomniejszona przez pogodę.
piszesz Macias: "Ciagle kierowcy podkreslaja jakies magiczne "trasy przelotowe" -- dla samochodow dostawczy to nie powinna byc zadna trasa przelotowa, bo nie powinna prowadzic przez miasto, a jesli chodzi o ruch samochodowy to przepraszam, ale sa inne ulice" no właśnie w Toruniu z tymi przelotówkami jest problem, ile jest tras na osi wschód-zachód? póki nie ma trasy średnicowej, to takim głównym szlakiem pozostaje Szosa Lubicka, a bulwar jest niejako jej przedłużeniem. |
Tomek,
2009-11-16 12:35:38
Ja bym byl raczej za uspokojenien ruchu na tej ulicy. Przede wszystkim tam gdzie najbardziej przeszkadza to pieszym, czyli na przejściach. Mozna to osiągnąć za pomocą wzniesionych przejść dla pieszych, albo całych tarcz skrzyżowań. |
matixg,
2009-11-16 18:12:47
Karczewski ze świtą nieźle by się wkurzyli jakby bulwar zamknęli |
Dodaj swój komentarz: |
2024-10-22 21:55 Rowerowa Masa Krytyczna - 26 października 2024 r. |
2024-09-26 21:46 Pismo do GDDKiA oddział Bydgoszcz w sprawie projektu rozbudowy DK 91 pomiędzy Toruniem a Łysomicami |
Stowarzyszenie ROWEROWY TORUŃ działa na rzecz powstawania odpowiedniej infrastruktury rowerowej.
konto bankowe BGŻ S.A. 71203000451110000002819490 NIP: 9562231407 Regon: 340487237 KRS: 0000299242