Komentarze użytkowników (4) |
julo,
2009-07-06 17:19:48
Demagogia!!! Projekt nie zmienia i nie deformuje siatki ulic, a jedynie zmienia przebieg JEZDNI. Miasto musi żyć, a jego mieszkańcy muszą mieć warunki do życia na poziomie XXI wieku, a nie na poziomie lat 30-tych. Miasto nie może być skansenem, a jezdnia nie może odpowiadać strukturze ruchu z tychże czasów. Nie ma zmian architektonicznych ani urbanistycznych! Trzeba chyba coś wystosować, tylko do kogo? do woj. konserwatora, czy do UM i MZD? |
pawel,
2009-07-06 20:35:33
z tresci artykulu nie wynika, aby byla koniecznosc pisania pisma do kogokolwiek.
paradoksalnie wylanie calej jezdni asfaltem byloby nawet lepsze niz tworzenie ciekow o szerokosci 0,75 m z kazdej strony |
tutmo,
2009-07-06 22:33:58
jak się wyleje całą jezdnię asfaltem to będzie autotrada... zgadzam się, że to demagogia. Konserwator musi byc przez kogoś lobbowany na przyjęcie takiego stanowiska, kogos komu się koncepcja uspokojonego ruchu na mickiewicza nie podoba |
pietruch,
2009-07-07 23:01:06
z tymi kamiennymi ciekami poruszanie się jezdnią na zasadach ogólnych będzie bardzo utrudnione
Zmiana organizacji ruchu w przyszłości, poprzez utworzenie pasa rowerowego i przemianowanie DR na kontrpas też może stać się niemożliwa. |
Dodaj swój komentarz: |
2024-10-22 21:55 Rowerowa Masa Krytyczna - 26 października 2024 r. |
2024-09-26 21:46 Pismo do GDDKiA oddział Bydgoszcz w sprawie projektu rozbudowy DK 91 pomiędzy Toruniem a Łysomicami |
Stowarzyszenie ROWEROWY TORUŃ działa na rzecz powstawania odpowiedniej infrastruktury rowerowej.
konto bankowe BGŻ S.A. 71203000451110000002819490 NIP: 9562231407 Regon: 340487237 KRS: 0000299242