Komentarze użytkowników (6) |
julo,
2007-10-02 19:18:00
Cześć. Ja bym jeszcze dodał do pytań zadanych p. dyrektorowi MZD w sprawie Skłodowskiej, dlaczego projekt nie był konsultowany ze środowidkiem rowerowym - bo chyba nie był. Dotychczasowe działania projektowe i wykonawcze w Toruniu wskazują, że projektanci nie mają bladego pojęcia, do czego ma służyć droga rowerowa. Obawiam się, że "STANDARDY" nie były znane wspomnianym projektantom. Chyba tradycyjnie wylądowały w szufladzie - tak jest prościej i wygodniej. |
RADEK,
2008-03-08 21:34:14
KPINA
:bad |
andre,
2008-06-12 16:42:49
ja nie moge!!! juz tak sie czepiacie o ta kostke ze szok.... jako rowerzysta ktory dziennie pokonuje 40km m.in. po toruńskich sciezkach uwazam ze zazwyczaj kostka jest duzo lepsza od asfaltu. dlaczego?
to porownajcie sobie komfort jazdy po asfalcie przy stacji Statoil i po kostce na zolkiewskiego.... :[] |
Dzacek,
2008-09-07 22:46:52
http://rowerowytorun.com.pl/upload/File/curie2/mapto musiał człowiek wielce niedorozwinięty projektować! albo liczy na  ,mandaty albo zroić mu tzreba lifting twarzy i bryki! cały ciat drogi rowerowej można przecież od południowej części pociągnąć i było by dobrze! Mendy społeczne! |
tomasz,
2008-09-29 18:11:56
Kostka niechby i sobie była, ale ciekaw jestem co będzie tam za parę lat, skoro już teraz jadąc po niej kostka wyraźnie "klekce" na odcinku od ul. Olsztyńskiej do ul. Lubickiej. Przejazd koło Makro (2x w poprzek jezdni) to kompletna porażka projektanta. |
pietruch,
2008-10-16 03:02:22
Z tego co pamiętam MZD tłumaczyło się niemożnością wybudowania DR po stronie południowej ul. Curie-Skłodowskiej planowaną budową zajezdni tramwajowej. Samo to oczywiście jest absurdalne, bo ten odcinek Curie-Skłodowskiej był projektowany od nowa i możliwości poprawnego zaprojektowania DR były ogromne. Tymczasem warto przeczytać wypowiedź pana Andrzeja Szeflera, zastępcy dyrektora Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Torunia:
"- Nie będziemy obecnie zajmować się budową nowej zajezdni tramwajowej. Obecna jeszcze wytrzymuje, a przewóz pasażerów jest jednak priorytetem. Ponadto jedyna koncepcja, zakładająca budowę zajezdni u zbiegu ulic Olsztyńskiej z Lubicką, jest dość stara i mocno się zdezaktualizowała - kończy Andrzej Szefler. - Wspominany wcześniej rozwój sieci tramwajowej, to projekt do roku 2015. O nowej zajezdni pomyślimy więc najwcześniej w owym roku." |
Dodaj swój komentarz: |
2024-10-22 21:55 Rowerowa Masa Krytyczna - 26 października 2024 r. |
2024-09-26 21:46 Pismo do GDDKiA oddział Bydgoszcz w sprawie projektu rozbudowy DK 91 pomiędzy Toruniem a Łysomicami |
Stowarzyszenie ROWEROWY TORUŃ działa na rzecz powstawania odpowiedniej infrastruktury rowerowej.
konto bankowe BGŻ S.A. 71203000451110000002819490 NIP: 9562231407 Regon: 340487237 KRS: 0000299242