Parking rowerowy przed duńskim parlamentem.
Jak widać duńscy urzędnicy i parlamentarzyści nie uważają że dojeżdżanie do pracy na rowerze to obciach.
Parking rowerowy przed biurowcem.
Często parkingi rowerowe zawężają jezdnię co służy uspokojeniu ruchu drogowego.
Gdzie się podziały samochody? Po prawej widoczny kontrapas rowerowy.
Przed centrum handlowym rowerów nie brakuje.
Kolejne centrum handlowe i również pełno rowerów. Część nie jest nawet przypięta do czegokolwiek. Zabezpieczane są jedynie blokadą-podkówką na tylne koło. Większość mieszkańców Kopenhagi zostawia je tak na ulicach pod domami nawet w nocy.
Widok z drugiej strony przy centrum handlowym.
Dla chcących jednak przypiąć rower do stojaka przygotowano parking rowerowy wewnątrz centrum handlowego.
Rowery parkują w samym centrum miasta – na głównym placu i nikt nie mówi że psują widok. Wyobraźcie sobie, ile miejsca musiałaby zajmować taka sama liczba samochodów jak rowerów.
Parking rowerowy przed domem. Większość stojaków w Kopenhadze to zwykłe wyrwikółka, które służą tylko do tego aby rower się nie przewrócił: do stojaka rzadko się rower przypina...
Zadaszony parking rowerowy.
Uspokojenie ruchu w jednej z kopenhaskich dzielnic.
W każdym kierunku można przejechać tylko rowerem.
Wyniesiona tarcza skrzyżowania oraz ciekawy kształt znaku drogowego dzięki czemu ten widoczny jest z trzech stron.
Skrzyżowanie równorzędne z podniesioną tarczą.
Uspokojenie ruchu na osiedlu - próg zwalniający i drzewo na jezdni.
Kolejne drzewo na jezdni.
Wyświetlacz czasu dla pieszych oraz oddzielna sygnalizacja dla rowerzystów.
Schody przystosowane do prowadzenia rowerów - mała rzecz a jakże funkcjonalna.
Wygodna podpórka gdy oczekujesz na zielone światło.
Tu mieszka królowa Danii, jak widać wiele rzeczy można dowieźć również rowerem.
Duńskie taksówki przystosowane są do przewozu rowerów...
składy kolejowe także.
Kopenhaski rower miejski - mało wygodny, ale praktycznie darmowy -
LINK>>
Copenhagen Distortion>> - Kopenhaga świętuje !
Zabawa w najlepsze także pod sklepem rowerowym.
Ulica we władaniu pieszych i rowerzystów.