Komentarze użytkowników (10) |
julo,
2010-09-05 22:16:53
O, i to mi się podoba. Mam nadzieję, że rozsądek zwycięży. |
macias,
2010-09-06 11:05:51
BRAWO!
Ja jeszcze dodam jedna rzecz, ktora podnosza handlowy -- mianowicie, ze to sklepy utrzymuja kamienice. Prawda jest taka, ze w dzielnicy ktora ma poprowadzona miejska autostrade przez srodek nikt normalny nie bedzie sie osiedlal za wieksze pieniadze (z takich dzielnic sie raczej ucieka), ani nie bedzie tworzyl nic, co mogloby byc zniszczone przez ruch samochodowy. Uspokojenie wiec ulicy, podniesie jej atrakcyjnosc. Jesli zmiana bedzie trwala, jest szansa, ze bedzie sciagala ludzi _DO_, a nie _OD_. |
Zosia,
2010-09-06 14:06:56
Popieram! początkowo nie za bardzo podobał mi się ten projekt  ,bo przyzwyczaiłam się widzieć Mickiewicza jako szeroką ulicę.Zadziałało prawo inercji-zmiany zwykle rodzą opór.Ale miałam okazję przejechać niedawno wzdłuż całej ulicy Mickiewicza i na odcinku wyremontowanym jechało się komfortowo.Myślę, że żaden uczestnik ruchu nie jest tam pokrzywdzony-piesi mają chodnik,rowerzyści drogę i samochody swoją jezdnię (a ze nie będzie można się ścigać i pokazywać jaka prędkość może osiągnąć bryka -no to pech rajdowców )Całość wygląda estetycznie.A jeśli chodzi o handel to dominuje tam ciucholand a jego klienci przychodzą pieszo albo rowerami.Wyeliminowani zostaną z ruchu kierowcy chcący migiem przedostać się na Szosę Bydgoską a więc nie podtrzymujący handlu.A miejsc parkingowych i tak będzie za mało -nawet jeżeli całość przeznaczyć na parking.Po odnowieniu kamienic których jest tam dużo naprawdę interesujących będzie to miejsce przyjazne mieszkańcom. |
julo,
2010-09-07 09:17:30
Tekst powyższego Stanowiska jest w dzisiejszych (7 września) NOWOŚCIACH. I tak trzymać! |
julo,
2010-09-07 10:03:31
Jest także w WYBORCZEJ! Jeśli są ludzie potrafiący czytać ze zrozumieniem, to może coś do niektórych dotrze. |
fg,
2010-09-07 10:14:26
text z wyborczej bogaty jak zawsze w wypowiedzi pod nim: http://torun.gazeta.pl/torun/1,35576,8342183,Rower |
julo,
2010-09-08 15:59:16
WYBORCZA 8 września http://torun.gazeta.pl/torun/1,35576,8346827,Ul__M |
tutmo,
2010-09-09 10:46:49
kolejny opublikowny art w wyborczej w temacie: http://torun.gazeta.pl/torun/1,79568,8350312,MickiPełen bzdurnych argumentów o drzewach... |
Drzimi,
2010-09-17 14:13:04
Ogólnie ładnie się to wszystko prezentuje itp... ale biorąc pod uwagę aktualny rozwój kultury kierowców w stosunku do rowerzystów, uważam, że lepszym rozwiązaniem byłby pas dla rowerów tuż obok pasa dla samochodów, ponieważ jestem pewien, że po oddaniu już zrobionej ulicy do użytku spowoduje częste sytuacje, że samochód wjeżdżający na Mickiewicza z ulicy prostopadłej będzie blokował przejazd rowerowy... co uniemożliwia sprawne poruszanie się rowerem (ciągłe rozpędzanie się i zwalnianie, to nie jest wygodna jazda) |
julo,
2010-09-17 17:38:50
Drzimi! W zasadzie masz rację, jeśli chodzi o tzw. praktykę. Kierowcy z reguły stają na pasach p-10 i przejazdach rowerowych p-11 gdy włączają się do ruchu z bocznej ulicy. Jednak prawo jest po naszej stronie, cytuję: "zabranie się zatrzymywania na przejściu dla pieszych i przejazdach dla rowerzystów". Tyle PoRD. Ale pan (pani) kierowca uważa, że on "musi" w tej sekundzie włączyć się do ruchu, bo jak tego nie zrobi, to nastąpi koniec świata, więc czai się, żeby choćby na czyimś zderzaku, ale wjechać na skrzyżowanie. Nasza w tym głowa, żeby NASZE prawo egzekwować. Oczywiście nie dać się przy tym przejechać przez kierowcę. Pardon - "potrącić ze skutkiem śmiertelnym". |
Dodaj swój komentarz: |
2024-11-21 21:39 Pismo do GDDKiA oddział Bydgoszcz w sprawie projektu rozbudowy DK 91 pomiędzy Toruniem a Łysomicami - 2 podejście |
2024-10-22 21:55 Rowerowa Masa Krytyczna - 26 października 2024 r. |
2024-09-26 21:46 Pismo do GDDKiA oddział Bydgoszcz w sprawie projektu rozbudowy DK 91 pomiędzy Toruniem a Łysomicami |
Stowarzyszenie ROWEROWY TORUŃ działa na rzecz powstawania odpowiedniej infrastruktury rowerowej.
konto bankowe BGŻ S.A. 71203000451110000002819490 NIP: 9562231407 Regon: 340487237 KRS: 0000299242