Komentarze użytkowników (4) |
julo,
2010-02-17 17:12:22
Następnym krokiem powinno być zlikwidowanie "zielonych strzałek", które są nagminnie nadużywane. Dzisiaj znowu gnój jeden zajechał mi drogę "ze strzałki". To, że miał czerwone światło, miał w d...
I jeszcze mi pokazał palucha. Ciekawe, że najwięcej pieszych ginie na pasach na swoim zielonym świetle. Dlaczego? Bo kierowcy bezkarnie wjeżdżają na skrzyżowania na czerwonym, a potem mówi się, że "pieszy nagle wtargnął wprost pod samochód". Tylko w Polsce (!)tak interpretuje się przepisy i rzeczywistość. |
pawel,
2010-02-22 22:50:46
dziennikarze rozpisali się na temat propozycji zmian: http://www.express.bydgoski.pl/look/article.tpl?Id http://www.kurierlubelski.pl/region/lublin/223817, http://www.rp.pl/artykul/434306_Latem_przepisy_zyc http://www.gazetawroclawska.pl/fakty24/222793,rowe i jeszcze pewno coś by się znalazło |
matixg,
2010-02-23 22:22:31
przydałoby się jeszcze żeby nie było przymusu jazdy po drodze dla rowerów, ja w 99% i tak jadę w takiej sytuacji jezdnią - a) nawierzchnia + krawężniki b) każda ulica przecinająca drogę rowerową to hamowanie... |
herbi91,
2010-06-11 10:26:43
http://www.tvn24.pl/-1,1660224,0,1,rowerzysci-zalosą już postępy |
Dodaj swój komentarz: |
2024-10-22 21:55 Rowerowa Masa Krytyczna - 26 października 2024 r. |
2024-09-26 21:46 Pismo do GDDKiA oddział Bydgoszcz w sprawie projektu rozbudowy DK 91 pomiędzy Toruniem a Łysomicami |
Stowarzyszenie ROWEROWY TORUŃ działa na rzecz powstawania odpowiedniej infrastruktury rowerowej.
konto bankowe BGŻ S.A. 71203000451110000002819490 NIP: 9562231407 Regon: 340487237 KRS: 0000299242