Komentarze użytkowników (9) |
matixg,
2009-06-04 20:20:38
to z szerokością nienormatywną - miszcz! |
Lux,
2009-06-08 00:49:44
Ja chciałbym poznać osobiście debila, który wpadł na pomysł układania z kostki ścieżek rowerowych! Zobaczcie najpierw jak to się w Holandii robi. Bo poki co wyglada to na robotę zezowatych umysłowo. |
rower.byd,
2009-06-08 08:58:24
niesety oficjalne stanowisko ZDMiKP które przedstawiła w tym roku w którejś z gazet p. Kaczmarek - rzecznik prasowa Zarządu jest takie że nie ma szans na inną nawierzchnie przy nowych inwestycjach.
niestety bydgoszcz nie ma uchwalonych standardów technicznych i wykonawczych co nie daje na razie nadziei na zmianę tego podejścia....zawsze się tłumaczą że łatwiej ją ułozyć w przypadku remontów podziemnych:/ |
asiao-o,
2009-06-08 09:52:23
u nas są standardy, ale przecież tez budowali prawie wszystko z kostki.
musicie zawalczyć o odpowiednią nawierzchnię dla dróg rowerowych i to najlepiej dość stanowczo, a jakichś dziwnych argumentów o remontach podziemnych nie ma co słuchać - to bzdura! pozdro |
pawel,
2009-06-08 12:40:21
http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,78940,6696769,Rdobry, calkiem swiezy art ze Szczecina. uparli sie u nas na ten polbruk same standadry nic nie dadza, tzreba zawalczyc o swoje prawa/racje i nie dac sie zbyc urzednicza pseudo-argumentacja. jestem ciekaw, pod iloma sciezkami z polbruku w Bydgoszczy widocznym wyzej przebiega infrastruktura podziemna, a jesli przebiega, to czy nie zmiscilaby sie pod chodnikiem obok |
Lux,
2009-06-08 14:44:33
Przeicież to ewidentnie śmierdzi szwindlem ta cholerna kostaka. Jest zapewne jedna firma która trzepie szmal na wykładaniu ścieżek tym g_wnem, które robi w garażu. To się nawet nie nadaje dla pieszych, bo panie na szpilkach też mogą się na tym nieźle wyłożyć, na fugach wielkości 2 centymetrów. Albo brakoroby, albo z technologią do tyłu.
A na rowerze wytrzęsie człowieka jak diabli, a to nie offroad tylko miasto i mam prawo jeżdzić rowerem miejskim bez amortyzatorów, a taka nawierzchnia tego komfortu nie daje. Na chłopski rozum, wydaje mi się, że łatwiej i szybciej jest nałożyć asfalt. Nie musi być przecież takiej grubości jak na drodze krajowej. Tiry po tym nie będą jeżdzić, więc o koleiny nie ma strachu. Pozdrawiam! |
pietruch,
2009-06-08 21:43:26
Asfalt na chodniku dla wielu to estetyczna porażka, ale funkcjonalnie chyba jednak też jest lepszy dla pieszych tak samo jak dla rowerzystów. Zwróćcie uwagę jak dużo matek z wózkami np korzysta z drogi rowerowej mimo, że obok jest chodnik. Fotka z Francji: http://www.trams-in-france.net/dmel/lem01.jpg (na początku zastanawiałem się co ta ulica taka wąska. dopiero po chwili dotarło do mnie, że to droga rowerowa! Tak to powinno wyglądać ścieżka rowerowa powinna przypominać zwykłą drogę, dlatego poprawnie nazywamy ją DROGĄ rowerową ) |
Lux,
2009-06-09 09:00:24
Pietruch, rzeczywiście, estetyczna porażka, ale to zdjęcie z Francji pokazuje jednak, że tak nie musi być.
Jeśli chodzi o kostkę w Bydgoszczy. Ta też jest różna. Na upartego lepsza jest ta na Wyszyńskiego, w porównaniu z tą na Kamiennej z "fugami". |
DaruS,
2009-06-09 21:31:12
szerokość nienormatywna rlz |
Dodaj swój komentarz: |
2024-10-22 21:55 Rowerowa Masa Krytyczna - 26 października 2024 r. |
2024-09-26 21:46 Pismo do GDDKiA oddział Bydgoszcz w sprawie projektu rozbudowy DK 91 pomiędzy Toruniem a Łysomicami |
Stowarzyszenie ROWEROWY TORUŃ działa na rzecz powstawania odpowiedniej infrastruktury rowerowej.
konto bankowe BGŻ S.A. 71203000451110000002819490 NIP: 9562231407 Regon: 340487237 KRS: 0000299242