Komentarze użytkowników (9) |
julo,
2009-04-14 21:53:57
Na stronie internetowej POMORSKIEJ jest tekścik o Micku. My też (RoTo) będziemy na spotkaniu konsultacyjnym. |
pietruch,
2009-04-16 21:16:33
...i po spotkaniu. Było nas 3. Myślę, że najważniejsze rzeczy przedstawiliśmy i wstępnie zostały one zaakceptowane. Ciekawe zmiany szykują się na wysokości targowiska, Biedronki i "blaszaka".
Dokładniejsza relacja wkrótce! |
julo,
2009-04-17 00:20:05
Czołem. Pozytywnie odniesiono się do naszej propozycji ciągłości nawierzchni DR, na 2 skrzyżowaniach są włączenia DR do strony północnej ulicy (przejazdy P-11) obok przejść (P-10), postulowaliśmy więcej takich włączeń i możliwe, że się pojawią. Jak pisze Pietruch sporo zmian przy "Biedrące" i targowisku - po naszej myśli. Inne szczegóły, jak minie noc. |
julo,
2009-04-17 09:08:22
Teraz parę słów więcej niż w nocy. Pan przewodniczący Przybyszewski bardzo sprawnie prowadził spotkanie kilkakrotnie korygując zapędy naszego ulubionego projektanta pana K. Stwierdzono, że ów list ToMiTo zamieszczony w GW jest bezprzedmiotowy w kontekście zadania, jakim jest przebudowa pasa drogowego ul. Mickiewicza. Podkreślano (P.Przybyszewski, p. Kalinowski MZD, projektant p. Czyżniewski) główny cel przebudowy: uspokojenie i spowolnienie ruchu, zwiększenie bezpieczeństwa słabszych uczestników ruchu - pieszych i rowerzystów. Zostanie skorygowany przebieg ulicy w rejonie targowiska i Biedronki (wniosek Rowerowego Torunia) przez przesunięcie jezdni na północną stronę (likwidacja kilku miejsc postojowych), poszerzenie chodnika 2.5 m o pas przeznaczono na DR (2m) do 4.5 m i przełożenie DR za linię drzew. Dzięki temu powstanie odpowiednio dużo miejsca dla pieszych, których w rejonie od Sienkiewicza do Poprzecznej jest najwięcej na całej długości ulicy. Przyjęto wniosek (RoTo) o zachowanie ciągłości asfaltowej nawierzchni drogi rowerowej. Postulowano "włączenia" DR przez "przejazdy dla rowerów" do strony północnej (obok pasów dla pieszych), by rowerzyści mogli przekraczać jezdnię chcąc przedostać się na druga stronę bez zsiadania z roweru. Na koncepcji są już dwa takie miejsca, projektant rozpatrzy możliwość dołożenia kilku przy główniejszych skrzyżowaniach. Projektant rozpatrzy złagodzenie łuków na DR, w razie potrzeby korekty będą wykonywane na budowie w ramach nadzoru autorskiego. Projektant uzasadniał niektóre "zawijasy" DR koniecznością omijania istniejących drzew. Ogólnie atmosfera konstruktywna, choć pan K. chwilami komentował niektóre wypowiedzi bez udzielania mu głosu, co nie spotkało się z aprobatą prowadzącego spotkanie. Projektant ma zakończyć prace do końca maja. Myślę, że warto się z nim skontaktować bezpośrednie i w rozmowie dogadać niektóre szczegóły. |
pytajacy,
2009-04-19 02:40:00
a kto to jest pan K. |
asiao-o,
2009-04-20 11:33:33
relacja ze spotkania także na stronie umt. http://www.um.torun.pl/torun/baza/pierwsza.php?sta |
nietoperz,
2009-07-01 22:36:36
Czy to wy jesteście tymi oszołomami którzy blokując ruch powodują powstawanie korków i zwiększoną emisję spalin przez samochody które blokujecie? Jeśli tak gratuluję inwencji i działalności proeko...Ostatnio trzy kilometry drogi pokonywałem przez was przez 20 minut... |
nietoperz,
2009-07-01 22:42:58
W okresie tym pojawił się problem znacznego wzrostu ilości samochodów, co przełożyło się bezpośrednio na zakorkowanie miast, wzrost liczby wypadków oraz zanieczyszczenie powietrza..to cytat z waszej strony, pomyślcie jak wy się przyczyniacie do wzrostu zanieczyszczeń swoimi durnymi blokadami dróg!!! |
Tomasz,
2009-12-05 22:39:25
"Ostatnio trzy kilometry drogi pokonywałem przez was przez 20 minut..."
Jakoś mi rowerem trasa 3km zajmuje max 10min niezależnie od warunków drogowych ;D Zapraszam do przesiadki na rower i pozdrawiam |
Dodaj swój komentarz: |
2024-10-22 21:55 Rowerowa Masa Krytyczna - 26 października 2024 r. |
2024-09-26 21:46 Pismo do GDDKiA oddział Bydgoszcz w sprawie projektu rozbudowy DK 91 pomiędzy Toruniem a Łysomicami |
Stowarzyszenie ROWEROWY TORUŃ działa na rzecz powstawania odpowiedniej infrastruktury rowerowej.
konto bankowe BGŻ S.A. 71203000451110000002819490 NIP: 9562231407 Regon: 340487237 KRS: 0000299242