Witamy na stronie stowarzyszenia | Dzisiaj jest piątek 19 kwietnia 2024
Logowanie     Rejestracja     Home     Mapa serwisu     Kontakt     pl en de
Stowarzyszenie Rowerowy Toruń

Ciclovia AmberOne - Piknik Mobilności Aktywnej - galeria zdjęć i relacja Czasowca

No tak już po pięknie spędzonej niedzieli na A1.Wyjechaliśmy zgodnie z planem, jazda była można powiedzieć dość szybka jak na skład damski, rozpiętość wiekowa też spora, ale jechaliśmy z wielkim humorem, wiedząc że przed nami kilka godzin wśród tysięcy rowerzystów z całej Polski.

Wpuszczono nas na autostradę punktualnie o 11:00 jak w szwajcarskim zegarku, na miejsce w Malankowie gdzie było do przejechania 5 km byliśmy pierwsi, ale obyło się bez kwiatów, choć nasi jechali najszybciej z wszystkich. Piknik dość dobrze zorganizowany, jedyna wada to że nie rozdawali wody rowerzystom, za wszystko trzeba było płacić, natomiast kamizelki i paski odblaskowe rozdawali do oporu. Atmosfera jak zwykle niepowtarzalna , każdy dyskutował na temat rowerów , można było poznać ciekawych amatorów 2 kółek. Wszyscy wyjeździli się po nowych asfaltach do oporu, później darmowa kawa bo taka była, i zaczęło się piknikowanie.

Po biesiadzie, powoli się zbieraliśmy by znów wsiąść na rower i wracać pod dość silny wiaterek, rozdzieliliśmy się na 2 grupy, jedna wolniejsza i jedna szybsza tak by każdemu dobrze się jechało. Szybsi zawsze po 7 km czekali na słabszych , krótka przerwa i tak non-stop . Rozwiązanie świetne, każdy zadowolony z tak spędzonej niedzieli. To by była z grubsza relacja, a kogo nie było to nie wie co stracił, i chyba tak lepiej.

PozdroCZAS.

Kierunek Nowe Marzy

Na holu !

Zaczynają się podjazdy !

Nie było łatwo podjechać !

Ujechani po długich podjazdach

Wreszcie podjechaliśmy !

Nie każdy podjechał

Zaczyna się piknik autostradowy

Kolejka po kawę

Toruń wszędzie

Zdjęcie na nowym moście, w oddali Grudziądz

Zwiedzamy autostradę

czasowiec, 2011-09-27 05:51:38
Do kompletu filmik  ! http://www.youtube.com/watch?v=G8V33bTVNII
Asia - Tczew, 2011-09-27 08:06:24
Super relacja:)))) Pogoda dopisała, humory również

Pozdrawiam
Asia z Tczewa
Ira, 2011-09-27 19:52:59
wspaniała wycieczka rowerowa.Dziękuję Andrzejku za zorganizowanie nam tak pięknej niedzieli, 77
RomBe-rebere, 2011-09-27 23:06:26
Andrzej, nawet WAM trochę zazdroszczę. Fantastyczne spędzenie niedzieli.. B. czynne. SUPER! i na rowerze można dokładniej przyjrzeć się niedoróbkom drogowców.  :-)
My - KB Lech Rypin walczymy w czwartek 29.09 w Warszewicach o Grand Prix Łubianki; byliśmy już na 3 m-cu ze stratą ok. 20 pktów do drugiego: "Podgórz" Toruń. Teraz jesteśmy na 4-tym, ale są jeszcze realne szanse na 2 m-ce, bo pozostały jeszcze 4 biegi.
gosia, 2011-09-28 08:19:19
Bardzo sie cieszę że rowerowy TORUŃ wdrożył pokazywanie i propagowanie imprez rowerowych.Relacja z imprezy mistrzowska.Dzięki!   :o k
mefisto, 2011-09-28 17:00:27
mój film z imprezy:

Teresa, 2011-09-28 22:59:42
Andrzejku!
Wspaniałe fotki. Ty jesteś mistrzem!!! Moje ogromne gratulacje! Cała impreza świetna i zapewne nie było nie zadowolonych. Dzięki za cudowny dzień:)
pawel, 2011-10-02 09:22:28
Gosia: Rowerowy Toruń wdrożył pokazywanie i propagowanie imprez rowerowych gdyż fajną relację przygotował Czasowiec. jeśli więcej osób zainteresowanych by było zamieszczaniem relacji na stronie RT, pisaniem artykułów także w temacie rowerowej turystyki to tylko cieszylibyśmy się tym faktem i z chęcią nawiązalibyśmy współpracę.
wielokrotnie na stronie i na Masach o tym informowaliśmy.

jako sRT nie damy robić wszystkiego i chyba to powinno być jasne  :)

tym bardziej dzięki Czasowcowi, że zamiast nie robić nic lub marudzić jak to niektórzy mają w zwyczaju  :P nie dość że zorganizuje rowerową wyprawę to jeszcze przygotuje zdjęcia i relację i nakręci film oraz podzieli się tym na stronie RT  :)
lrowerzysta z Lisewa, 2011-10-02 18:45:08
Fajna relacja, super filmik ale nie do końca prawdą jest że byliście najprędzej w malankowie i wcale nas szybciej nie puścili.
Do zobaczenia na trasie Pozdrawiam.
czasowiec, 2011-10-02 23:22:51
Ale widziałem  ,że pod taśmą, przed czasem już od 10 45 puszczali po dwie osoby  .Ja jak widać na filmie  , wystartowałem dość powoli by zrobić materiał od początku,być może poszedłeś jak strzała, z czego bardzo się cieszę  , nie jechałem wolno  ,po 1 km zacząłem przyspieszać a było do Malankowa jeszcze 4 km na koło siadło mi dwóch naszych czyli Waldek i Marek z R.T. przyznaję ze warunki do jazdy były sprzyjające  , w porywach miałem na liczniku 49km/h po prostej, przed nami na odległość wzroku nikt nie jechał do samego Malankowa  , gdy dojechaliśmy to faktycznie byli już nieliczni rowerzyści nawet na składakach typu Wigry 3, sam widziałem i się zastanawiałem po co mi rower szosowy jak na składakach są już przede mną  . W każdym razie pozdrawiam Cie serdecznie i do zobaczenia jak powiedziałeś na trasie!Zapraszam na jazdę do Torunia w każdą niedzielę o godzinie 10 00 pod TOR - TOR.  ;)
rowerzysta z lisewa, 2011-10-03 15:53:45
Jechaliśmy z synem i dwoma kolarzami z Waszej grupy, oczywiście to nie były wyścigi ale jechało się świetnie. Jak pan udziela wywiadu w malankowie dla radia to ja stoję obok w niebieskiej czapce. Kolarstwo to moje hobby od dawna, często czytam wasze forum i bardzo bym chciał wziąć udział w Waszym niedzielnym treningu kiedyś jak czas pozwoli.
Pozdrawiam serdecznie cały rowerowy toruń.
czasowiec, 2011-10-03 16:22:27
Zaraz sprawdziłem niebieską czapeczkę  , zgadza się, jechałeś z naszym Markiem z TTC-JADE, OK PozdroCZAS.  :o k
Marek Blachowski, 2011-10-04 07:26:23
27.09.2011r. pojechałem z grupą z Torunia na autostradę A-1 dzięki temu że kilka dni wcześniej nad Wisłą spotkałem kolegę Andrzeja. Wspaniała pogoda, nastrój w szesnasto-osobowej grupie miłośników rowerów i przyrody sprawiły, że chciałoby się krzyczeć - więcej takich rowerowych imprez  !!! Na A-1 spotkaliśmy bardzo liczne grupy zorganizowane z innych miejscowości. Szkoda że Toruń był reprezentowany przez tak małą grupę ludzi, którzy sposób spontaniczny się z krzyknęli. Obserwując setki rowerzystów na Masach Krytycznych, czy tych na A-1 można powiedzieć, że wielu Rodaków kocha ROWERY-chcą razem miło spędzać czas, osiągać wyznaczone, nawet odległe cele dzięki najwspanialszym pojazdom jakim są ROWERY.Jak było na A1? - kolega Andrzej prezentuje na swoich zdjęciach oraz filmie.Mam taką myśl, aby Rowerowy Toruń może chciał uwzględnić rozwój turystyki rowerowej w naszym mieście.Jestem przekonany, że chętnych nie zabraknie na wspólne wesołe wyjazdy! (ceny paliwa nie są dla nas rowerzystów żadną PRZESZKODĄ) Do zobaczenia na trasie!

Marek Blachowski  :(
czasowiec, 2011-10-18 21:10:49
Może ktoś wie gdzie by można znowu otworzyć, jakąś autostradę, chętnie pojadę z moją grupą i otworzę  !!!
czasowiec, 2011-10-21 20:59:47
Jeśli ma ktoś ochotę na przejażdżkę z nami to zapraszam sobota 22. 10 2011 godz. 11 30 Kotwica Bulwar. Zalecany rower szosowy.Dystans plus minus 100km.
Dodaj swój komentarz:

:) :| :( :D :o ;) :/ :P :lol: :mad: :rolleyes: :cool:
pozostało znaków:   napisałeś znaków:
kod z obrazka*
Ankieta
Jak oceniasz rok 2023 pod kątem rozwoju infrastruktury rowerowej w Toruniu?
ankieta aktywna od: 2024-03-19 21:25

Wspierają nas
Sklepy i serwisy rowerowe w Toruniu

Stowarzyszenie ROWEROWY TORUŃ działa na rzecz powstawania odpowiedniej infrastruktury rowerowej.
konto bankowe BGŻ S.A. 71203000451110000002819490 NIP: 9562231407 Regon: 340487237 KRS: 0000299242

Wszystkie Prawa zastrzeżone. Cytowanie i kopiowanie dozwolone za podaniem źródła.