Witamy na stronie stowarzyszenia | Dzisiaj jest poniedziałek 23 października 2017
Logowanie     Rejestracja     Home     Mapa serwisu     Kontakt     pl en de

sklep i serwis rowerowy Lider Sport Toruń


Sklep i serwis rowerowy Lider Sport

Leśniewski
 
ul. Kosynierów Kościuszkowskich 4
(w pawilonie handlowym koło pętli autobusowej)
87-100 Toruń
tel. (056) 650 82 29

 






wyedytowano: 2011-11-30 08:12
aktywne od dnia: 2007-04-07 23:12
drukuj  
Komentarze użytkowników (150)
«123456 
stały bywalec, 2011-10-24 20:48:54
Kleman,myślę,że spokojnie możesz podjechać,przeca Janek to stary szosowiec  :) i doskonale się zna na robocie,zresztą reszta chłopaków też"siedzi" w tym kilkanaście lat.
kleman, 2011-10-28 13:43:05
dzięki za info!
kleman, 2011-11-14 13:25:19
jest u Was możliwość zakupienia pedałów szosowych Time RXS (białych)?
matixg, 2011-11-17 22:59:29
na przyszłość 56 650 82 29 i od razu wszystko jasne: dostępność, cena itp. wiem bo sam tak robię  :)
nightcon, 2012-03-08 13:14:05
Witam,

Cały czas szukam rowery dla siebie i właśnie paru znajomych poleciło mi to miejsce ze względu na p. Janka  , którego nie znam, na oczy nie widziałem ale jak tam pojechałem to bardzo słabo przez kogoś kto tam był akurat byłem obsłużony. Człowiek przychodzi wydać pare tysi, a tu sru - troche jak za komuny... zawiodłem się.
black77, 2012-07-10 10:40:56
ja byłem z 2 tyg temu i odniosłem podobne wrażenie. gość jakby miał zły dzień. ale swoja postawą zniechęcił mnie na dokonanie tam zakupu  :(
Patryk, 2012-09-01 09:48:48
ostatnio skladalem tam rower po pierwszej jazdzie skrzywila sie kierownica ktora nie byla przykrecona i wypadlo kolo z hakow,wogole nie maja szacunku do roweru rysuja caly rower mlotkiem albo kluczami
javist, 2012-12-09 09:20:36
Fakt, Pan Janek miewa swoje humory. Przydałoby mu się szkolenie z czegoś na kształt: "współczesna/nowoczesna obsługa klienta". Ale poziom usług z roku na rok rośnie (wraz z umiejętnościami Jego pracowników); spory wybór rowerów używanych po znośnych (żadne tam wielkie okazje) cenach.
lutek, 2013-01-17 22:28:46
Fakt!
Jankowi przydałoby sie szkolenie z obsługi Klienta. Raz miałem z nim do czynienia - musiałem wymienić w innym zakładzie łańcuch, a następnego dnia pojechałem do niego, aby mi naprawił to czego mi nie naprawili. Dyskusja sprowadziła się to tego, że trzeba wymienić łańcuch. Tłumaczę, że łańcuch nowy, problem gdzie indziej. Gościa nie dało się przekonać. Przyjechałem innego dnia, kiedy Janka nie było i mi zrobili jak należy.
Tak że nie przesadzajmy z tą fachowością pana janka.
Dan, 2013-03-30 19:46:05
Witam
Ja również jestem zniesmaczony tym serwisem, znajomy polecił mi go bo niby super fachowcy. Zaniosłem tam koło do naprawy ( wykrzywiona i wyrobiona oska zjechane konusy + centrowanie)S.... nawet do tego koła nie zajrzał i skasował 40PLN. Po przyjściu do domu okazało się,że koło było dokładnie w takim samym stanie jak je zostawiłem. Więc wróciłem z tym kołem i ich zjebałem a oni udawali że wszystko jest OK.
Zen, 2013-03-30 19:48:55
Popaprańcy, którzy szanują jedynie tych, którzy zostawią u nich kilka tysi i kupują drogie podzespoły.
Dla takich jak ja "przeciętny Kowalski" to nie mają szacunku jestesmy tylko PLEBSEM.
bidon, 2013-11-30 11:22:32
Witam! Spędzę w Toruniu kilka najbliższych miesięcy, w styczniu dotrą tu moje rowery - ja mam szosowego Gianta, dziewczyna klasycznego Holendra. Szukam sklepu/serwisu gdzie mógłbym systematycznie je serwisować. Nie mam czasu robić tego samemu, małe mieszkanko, brak piwnicy etc... Piszecie sporo różnych opinii o serwisie "Pana Janka", a jak sprawa z innymi serwisami? Co polecicie? Szukam miejsca gdzie jest wybór części i akcesoriów, a jeśli czegoś nie ma na miejscu to mogą sprowadzić.
Pozdrawiam!
Michał, 2014-01-27 14:42:09
Polecam serwis na Sobieskiego 51.Facet naprawdę wie co robi i nie naciąga klientów.
Lukasz, 2014-02-25 12:18:40
niestety jester rozczarowany serwisem. Zakupilem cad3 pare lat temu I trzy inne rowery. Niestety podczas serwisu czesc komponentow zostalo wymienione na nizszej klasy, a stare nie zostaly mi zwrocone. To duza strata dla mnie, poniewaz osprxzet byl klasy Dura-ACE.
TORPEDOOOO, 2014-07-08 12:51:58
SKLEP BMX NA UL. WYSZYNSKIEGO 10A JEST NAJLEPSZYM SKLEPEM W TORUNIU  !!!! JESTEM BARDZO ZADOWOLNY Z TAMTEJ OBSŁUGI, Z PODEJSCIA DO KLIENTA, PRZY ZAKUPIE ROWERU MOZNA DOSTAC SUPER PREZENTY GRATIS OD FIRMY!!!! JEST TEZ SERWIS ROWEROWY, DA SIE RADE DOGADAC Z CHŁOPAKAMI ZE WSZYSTKIM!!! POLECAM SERDECZNIE!!!!
klient BMX, 2014-07-08 13:03:31
Witam, polecam serdecznie sklep BMX na ul. Wyszyńskiego 10a, jest tam przemiła obsługa, można kupić dobre części do rowerów no i jak oczywiście rowery, różne przeróżne w dobrej cenie, do roweryka dostałam tez prezenty bardzo przydatne   :) Jest tez serwis rowerowy, jestem bardzo zadowolona, przy kazdej mojej usterce wszystko naprawią no i co jest tez wazne TANIO  !!!!! SERDECZNIE POLECAM  !!!!
rowerzystatoronto, 2014-07-08 21:14:02
Nie polecam sklepu na bema/chełmińska  .
Za każdączęść płaci się o 100-150zł drożej anieżeli na allegro  .Sprzedają części nowe niby oryginalne ale psują sie itp  .Dwa lata temu odstawiłem roweer bo wydawało mi się że korba sie kręci krzywo i ma jajko ale okazało się że ma tak być a mimo wszystko wymienili mi za raptem 400zł (zapłaciłem) frajersko ale trudno odebrałem rower i problem pozostał należało ustawwić przednią przerzutkę ale juz mi tego nie zrobili a gdyby zrobili na początku miałbym 400zł w kieszeni  .
I to ma byc profesjonalny sklep i serwis  .Banda złodziei którzy szukaja naiwnych a niestety nie znam w toruniu dobrego serwisu   :lol:
klient BMX, 2014-07-09 10:39:48
Witaj rowerzystotoronto, z mojej strony mogę Ci polecić sklep oraz serwis na ul. Wyszyńskiego 10a, tam naprawde naprawią dobrze no i tanio, oczywiście teraz w sezonie nie zrobią na miejscu, ale dadzą karteczkę kiedy przyjść i odebrać, najpuzniej na drugi dzień   :) Więc myślę, że szybko   :) Naprawde opłaca sie kupować tam rowery jak i części do nich  :) POLECAM!!! Pojdziesz tam to nie pozałujesz  :) Pozdrawiam
derwisz, 2014-07-13 00:31:55
Wiedza i zaopatrzenie zupełnie ok, w końcu z nie byle kim mamy do czynienia, ale ceny baaardzo zaporowe, bez rabatów nie ma co podchodzić w ogóle. W innym sklepie w Toruniu, specjalnie nazwy nie wymienię, dana część 65zł, u Janka 100. Stąd też jest z czego te upusty dawać, a ludzie cali w skowronkach że dostali -10%  :/
Szymon, 2014-07-15 15:21:09
Pochodziłem troche z moim rowerem tu i tam po serwisach rowerowych, wszyscy mi go "jakoś" naprawili, troche pojezdziłem i znowu to samo. Poszłem do sklepu BMX w Toruniu na Wyszyńskiego, to jest nie daleko Baru "Majorka", serwis najlepszy ze wszystkich w których bywałem, nie zedrą z człowieka, można sie dogadać. Teraz w sobote ide kupić tam rower dla żony, jest w czym tam wybrać i do tego dostaje się gratisty jak chyba już ktoś wspominał przede mną. SKLEP GODNY POLECENIA  !!!!  :)   :)   :)   :)   :)   :)   :)
ADMIN, 2014-08-20 08:20:35
Proszę o nie umieszczanie pozytywnych komentarzy właściciela sklepu BMX
stan, 2014-12-17 11:37:19
jacek napisal  :ja napszykład jade do pana janka 243km kto mie pobije (?) (?) (?) (?) (?)

otoz pobije  : ja jade 800 km spod Wiednia i wioze w bagazniku moj rower do naprawy   :)
Michu, 2015-08-25 07:28:56
Niestety, też korzystałem z ich usług. Pomimo zakupu u nich roweru, serwisowania trzech rowerow i zakupu wielu części okazało się, że podczas naprawy montują jakieś używane części ze szrotu (chociaż mówili co innego), a naprawa była dokonana tak, że i tak musiałem wszystko sam dokręcać. Jak się z tymn zgłosiłem to nawet nie usłyszałem żadnego przepraszam... Widocznie mają tylu klientów, że są rozpuszczeni jak zakopiańscy górale przez warszawiaków. Tym panom już dziękuję za współpracę.
rubikon, 2017-06-04 16:29:18
Ogólnie z serwisami jest tak, że każdy ma plusy i minusy i raz można by sobie za dany z nich dać rękę uciąć, a kiedy indziej można się co najwyżej naciąć i gorzko zawieść. Potwierdzam jednak wrażenia pozostałych forumowiczów: byłem niedawno w Lider Sporcie z myślą o zakupie nowych części oraz ich montażu i wyczułem tam obojętność i brak zainteresowania potencjalną sprzedażą i usługą do wykonania. Poszedłem więc do BMX-a i, jak już wspomniałem, ideałów nie ma: naprawa zrobiona, rower jeździ - na razie przynajmniej, ale tłumaczenie niedokładności wykonanej usługi wadami fabrycznymi roweru jest jak dziecinne twierdzenie, że to już tak było.
slavo, 2017-07-03 13:12:22
No cóż, jesienią po 6 latach eksploatacji roweru tylne koło zaczęło mieć lekkie bicie. Nie była to typowa ósemka, ale do symetrii brakowało. Poczytałem opinie o serwisie Leśniewskiego no i zjawiłem się szczęśliwy, że uzyskam pomoc i fachową robotę. O naiwności. Wśród katalogu zleceń była naprawa oświetlenia, które miało dość kapryśne podejście do rzeczywistości - raz świeciło raz nie. To była pierwsza rzecz, która nie została poprawnie naprawiona, bo po dwóch dniach użytkowania, przestało działać, stan wrócił do poprzedniego. No i ta naprawa koła. Wg mojej oceny i sprawdzeniu stanu koła 2 szprychy pękły - ostatecznie na rachunku miałem stan wymienionych szprych 7. Cóż, widać tak miało być, była taka konieczność. No i mamy czerwiec zrządzeniem losu sezon zacząłem późno bo dopiero w maju, przejechałem ok. 700 km. Dziwiły mnie jakieś nieznane dźwięki, które wg mojej średniej wiedzy pochodziły z korbowodu. No i błąd, szprychy na prostej drodze trzaskały jedna po drugiej. Żeby było śmieszniej ostatecznie miałem problem, żeby dojechać do celu - ósemka była ewidentna wpadająca w "16-tkę"  :) . Odkręciłem koło udałem się do serwisu, a ponieważ podejrzewałem pewien nieprofesjonalizm poprzedniego serwisu, zmieniłem wykonawcę. Na miejscu dowiedziałem się, że wymienione szprychy są stalowe (moje są ze stopu, którego magnes nie przyciąga), ewidentnie są o jakieś 25% cieńsze. No i cała kwintesencja, pękły szprychy świeżo wymienione, te cieńsze stalowe. Włożone na sztukę, w myśl zasady jak się robi coś niedbale to klient z problemem wróci. I w sumie tyle i jakkolwiek 120 zł, które zapłaciłem jesienią z zadowoleniem były uważane za rozsądnie zainwestowane, tak teraz mam niesmak, niedosyt i poczucie oszukania. Na dodatek mam 2-3 tygodnie wyjęte z jazdy, co przy pogodzie w lipcu jest bolesne. To wszystko. Pozdrawiam i nie dajcie obuć się w buty. Sprawdzajcie, żądajcie rękojmi, gwarancji etc.
«123456 
Dodaj swój komentarz:


:) :| :( :D :o ;) :/ :P :lol: :mad: :rolleyes: :cool:
pozostało znaków:   napisałeś znaków:
Ankieta
Jak oceniasz rok 2016 pod kątem rozwoju infrastruktury rowerowej w Toruniu?
ankieta aktywna od: 2017-01-10 20:14

Newsletter
podaj email:

 
Sklepy i serwisy rowerowe w Toruniu

Stowarzyszenie ROWEROWY TORUŃ działa na rzecz powstawania odpowiedniej infrastruktury rowerowej.
konto bankowe BGŻ S.A. 71203000451110000002819490 NIP: 9562231407 Regon: 340487237 KRS: 0000299242

Wszystkie Prawa zastrzeżone. Cytowanie i kopiowanie dozwolone za podaniem źródła.
SRT na Facebook