Witamy na stronie stowarzyszenia | Dzisiaj jest czwartek 18 kwietnia 2024
Logowanie     Rejestracja     Home     Mapa serwisu     Kontakt     pl en de
Stowarzyszenie Rowerowy Toruń

Rowerowa wyprawa w okolice Brodnicy Kuby z ekipą - Wakacje 2020

Nasza mała wyprawa dzieli się na trzy etapy, w tym dwa noclegi, miała ona miejsce 9-11.08.2020. Wzięło w niej udział sześciu facetów: Adam, Jaro, Kuba, Eryk lat 11, Kajtek lat 10 i Borys lat 9.  Dystans, który mieliśmy do pokonania, z uwagi na dzieci, może wydawać się dość poważny, jednak to nie była nasza pierwsza wyprawa, więc mierzyliśmy siły na zamiary:)

O świcie, wyruszyliśmy w trójkę (Kuba, Eryk i Borys) z Czarnego Błota pod Toruniem, zgarniając resztę chłopaków w Toruniu. Dzień był upalny, więc trasę wyznaczały nam liczne kąpieliska, oczywiście szukaliśmy bezpiecznych dróg i leśnych duktów. Pierwszy postój zaplanowaliśmy w Elgiszewie, pomimo upału kąpielisko mieliśmy na wyłączność, doceniliśmy to mijając pospiesznie pobliski Okonin. Dzień pierwszy, ze względu na dystans 90 km, minął bardzo szybko, postoje przebiegały sprawnie i po kilkunastu godzinach, w tym sześciu godzinach jazdy dotarliśmy do celu, do "naszej" wieży.

Miejscówka fantastyczna!!! Dotarliśmy o zmierzchu, więc nie było wiele czasu by podziwiać piękno  otaczającej nas przyrody, zdążyliśmy zaobserwować ogromne stado żurawi, około 50 sztuk. O świcie  mogliśmy je usłyszeć:) W tych pięknych okolicznościach przyrody, doczekaliśmy śniadania. To co przyszło nam oglądać w blasku słońca, utwierdziło nas tylko w przeświadczeniu, ze było warto!

Drogę powrotną  rozłożyliśmy na dwa dni, więc po naradach postanowiliśmy jeszcze odwiedzić Bachotek. Droga wzdłuż  jeziora dała nam spory wycisk, jednak częste kąpiele zniwelowały zmęczenie. W planie mieliśmy jeszcze odwiedzenie fajnej (znanej nam z poprzedniej wyprawy) miejscówki nad jeziorem Chojno, tam zjedliśmy obiad na pomoście i obraliśmy kierunek, Konstancjewo nad Drwęcą (przy drewnianym mostku), tam zaplanowaliśmy nocleg. Kolejny dzień to spokojny powrót do domu. Śniadanie przed golubskim zamkiem i plażing w Okoninie. Dzieciaki (jakby im było mało) postanowiły popedałować trochę na rowerze wodnym, więc cóż nam pozostało:) W świetnych nastrojach dotarliśmy do Torunia, gdzie rozchodziły się nasze ścieżki. Na celowniku już mamy
kolejne wyzwania i kolejne wieże.

Adam, Jaro, Kuba, Eryk, Kajtek i Borys

wyedytowano: 2020-11-25 20:21
aktywne od dnia: 2020-11-25 20:01
drukuj
Komentarze użytkowników (1)
Jaro, 2020-12-08 14:27:55
Dodam że śmieci z miejsc postojowych i noclegowych zawsze zabierane ze sobą. Miejsca pozostawiane w lepszym stanie niż zastaliśmy.
Dodaj swój komentarz:

:) :| :( :D :o ;) :/ :P :lol: :mad: :rolleyes: :cool:
pozostało znaków:   napisałeś znaków:
kod z obrazka*
Ankieta
Jak oceniasz rok 2023 pod kątem rozwoju infrastruktury rowerowej w Toruniu?
ankieta aktywna od: 2024-03-19 21:25

Wspierają nas
Sklepy i serwisy rowerowe w Toruniu

Stowarzyszenie ROWEROWY TORUŃ działa na rzecz powstawania odpowiedniej infrastruktury rowerowej.
konto bankowe BGŻ S.A. 71203000451110000002819490 NIP: 9562231407 Regon: 340487237 KRS: 0000299242

Wszystkie Prawa zastrzeżone. Cytowanie i kopiowanie dozwolone za podaniem źródła.